Marketing I Business I Kult & LIFE

IRATKOZZON FEL A PRIVÁT BLOG ÉRTESÍTŐRE!

Név:*
Email:*
A szerkesztőnek a sajto(kukac)mediacenter.hu címre írhat!

Webgalamb E-Mail Marketing és Hírlevél Szoftver

Friss topikok

Marketing Expressz előfizetés

2013.03.31. 18:56 | dkny | Szólj hozzá!

Marketing EXPRESSZ tanácsadó cd + munkafüzet és 72 órás marketing ügyfélszolgálat!

NEM KELL TÖBB PÉNZT FELESLEGES MARKETING ESZKÖZÖKRE KÖLTENIE!

A Marketing EXPRESSZ 12 hónapos programjával végigvezetjük Önt, és a vállalkozását a marketing tervezés lépésein. A program végére már csak olyan marketing eszközök lesznek “használatban” az Ön vállalkozásában, amelyek nem viszik a pénzt, hanem bevételt eredményeznek a vásárlók és a fizető ügyfelek által.

Néhány marketing gyakorlati segédanyag, amelyet a Marketing EXPRESSZ cd-n talál:

- Social marketing tippek, Kognitív Disszonancia az eladásban, Ajánlat és reklámkészítő munkafüzet!
- Marketing eszközök 1000, 5000, 10.000, 100.000 és 1.000.000,-Forintból
- Kuponmarketing tippek kis-és középvállalkozások részére
- Sajtóközlemény és PR tippek
- Konkurenciafigyelés a Google segítségével

- Az e-mail marketing tippek
+ A legnagyobb hírlevél hibák összegyűjtve és e-mail minták
- Direkt marketing tippek és kampány minták
- Cause-Related Marketing

Marketing EXPRESSZ csomagok:

Start csomag: csak marketing expressz cd (a cd a munkafüzet nélkül is teljes értékű anyagokat, segédleteket tartalmaz, amellyel már el tudja kezdeni menedzselni vállalkozása marketing tevékenységét)

Start Plusz csomag: marketing cd, + munkafüzet + 72 órás ügyfélszolgálat

A Start Plusz csomag tartalma:

+ 72 órás marketing Ügyfélszolgálat INGYEN:

A legtöbb ma a piacon elérhető marketing anyag hibája, hogy bizonyos esetekben csak apróbb módosításokkal alkalmazhatóak minden vállalkozás esetében, ezért is vezettük be a 72 órás ügyfélszolgálatot. Amennyiben egy-egy eszköz, vagy leírta anyag után nekikezdenének a megvalósításnak, akkor abban Ügyfélszolgálatunk segítséget nyújt.

Az előfizetési díj megérkezését követően egy kódot küldünk Önnek, amellyel az Ügyfélkapu menüpontban tud kapcsolatba lépni velünk.

Mit kérdezhet Ön vagy a marketinggel foglalkozó munkatársa az ügyfélkapun?

- ha beérkezik Önhöz egy reklámajánlat, akkor kérhet segítséget, hogy megnézzük, hogy az adott felülettel érdemes-e foglalkozni, és ha igen, akkor milyen formában,

- véleményeztetésre folyamatosan elküldheti szóróanyagait, reklámanyagait (akár postai úton is) – amelyet véleményezünk, és tanácsokat adunk a maximális eredmény elérése érdekében,

- ha bármilyen kérdés merül fel a vállalkozása, termékei, szolgáltatásai marketing és reklám tevékenysége kapcsán, akkor több tízezer forintos tanácsadói óradíj fizetése nélkül kereshet minket korlátlan alkalommal.

Mennyibe kerülnek a Marketing EXPRESSZ csomagok?

Start csomag: Amennyiben csak a cd-t tartalmazó csomagot választja, úgy a havi előfizetési díj csak 1.950,-Ft, vagyis 12 hónapra bruttó 22.860,-Ft!

Start Plusz csomag: A marketing cd, munkafüzet és a hozzá kapcsolódó 72 órás ügyfélszolgálat előfizetési díja: 15.000,-Ft+Áfa, vagyis bruttó 19.050,-Ft/ hónap. Ez kevesebb, mint 650,-Forint naponta, sőt akár 2, vagy 4 hónapot INGYEN is igénybe vehet.

A Start Plusz csomagunk megrendelésével akár naponta 5 x is keresheti marketing, reklám ügyekben ügyfélszolgálatunkat!

Havi 19.050,-Forintért…

… kap egy cd-t, amellyel egy-egy kiemelten fontos marketing témakört járunk körül, amelyeknek egyetlen célja lesz, mégpedig az, hogy a leírtak alkalmazása plusz bevételt hozzon az Ön vállalkozásának.

… a cd mellé postázunk egy munkafüzetet is, amelyet kitöltve azonnal alkalmazni tudja a havi cd-n leírtakat (reklámszövegek, értékesítési segédanyagok, stb.)

… 72 órás marketing ügyfélszolgálatot biztosítunk az Ön részére. Már ha csak egyszer kikéri a véleményünket, és nem költ feleslegesen tíz, százezreket olyan reklámokra, amelyek egy Forintot sem hoznak , már akkor megérte Önnek megrendelni ezt a szolgáltatást.

A megrendelésért kattintson IDE!

Studio-B Marketing Kommunikációs Kft. 1063 Budapest, Szinyei Merse u. 10.

5 marketing tipp Lady Gagától

2011.05.21. 20:22 | dkny | Szólj hozzá!

Lady Gaga mint szórakoztatóipari brand szinte tuti befektetés. Az új album, kislemezek, koncertek, interjúk és show műsor fellépések mind-mind tudatos szervezés és marketing, PR tevékenység részeként valósul meg. Ezek közül most nézzünk ötöt, amelyek egy hazai vállalkozás is megvalósíthat. Persze a maga eszközrendszerével.

5/1: A segítő szándék fontos

Lady Gaga Japánt támogató karkötős akciója bejárta a világsajtót, amelyen keresztül több millió emberhez jutott el. A menedzsment fontosnak tartotta, hogy kiálljanak ezen segélyakció mellett. Ezt bármely hazai kisvállalkozás megteheti. Ez lehet egy egyszeri támogatás, vagy akár egy folyamatos segítség is. Adózási szempontból (erre is gondolni kell) célszerű tartós adományozási szerződést kötnünk egy közhasznú, vagy kiemelten közhasznú szervezettel.

A folytatás itt >>> www.marketinglife.hu

Lisa Gansky: Mesh vállalkozások

2011.05.21. 20:21 | dkny | Szólj hozzá!

Miért a megosztásra épülő üzleteké a jövő?

A hagyományos vállalkozások egy egyszerű képlet alapján működnek: hozz létre egy terméket vagy szolgáltatást, add el és szedd be a pénzt! De az elmúlt néhány évben egy alapvetően másfajta modell is gyökeret vert, amelyben a fogyasztóknak több a választási lehetőségük, több eszközzel és több információval, hatalommal rendelkeznek.Ezt az úttörő vállalkozó, Lisa Gansky megosztási hálónak nevezi, és elárulja, miért ez fogja uralni a jövőben az üzleti életet.

A folytatás itt >>> www.marketinglife.hu

5 pofon egyszerű Twitter tipp

2011.05.21. 20:19 | dkny | Szólj hozzá!

A Twittert sok vállalkozás itthon csak üzenőfalként használja, holott sokkal több mindenre lehetne a Csirip felületet használni mint gondolnánk.

Nézzünk pár pofon egyszerű akciót, tevékenységet, amelyet a Twitter segítségével meg tudunk valósítani.

5/1: Twitter Köszöntő

Napi pár percet áldozzunk arra, hogy egy rövid üzenettel köszöntjük az új követőinket. Ezt az üzenetet bizonyos időközönként frissítsük!

A folytatás itt >>> www.marketinglife.hu

Clara Shih: A Facebook kora

2011.05.21. 20:17 | dkny | Szólj hozzá!

Új irányt vehetnek a hazai Facebook oldalak?

Clara Shih 504 oldalas, sűrűn teleírt könyve A Facebook kora első nekifutásra nagy falatnak tűnhet, de amikor elkezdi az ember olvasni, akkor csak repülnek az oldalak.

A sok gyakorlati példa igen olvasmányossá teszi, amelyek között olyan megoldások is találhatóak, amelyeket itthon nagyon kevés cég, vagy szervezet használ. Sőt nem egy példára nem tudok hazai példát mondani. A magyar üzleti Facebook jelenlét nem több sok esetben mint egy akciós üzenőfal, amelyre felteszünk anyagokat, és ha szerencsénk van, sok ismerősünk, LÁJKolonk, akkor hozzá is szólnak.

A folytatás itt >>> www.marketinglife.hu

Ide költöztünk >>> www.marketinglife.hu

2010.05.05. 21:11 | dkny | Szólj hozzá!

Tartson velünk itt is >>> www.marketinglife.hu

Sőt, most nyerhet is, csak kattintson ide >>> www.marketinglife.hu/jatek

Kapitalizmus: Szeretem!

2010.02.09. 08:51 | dkny | Szólj hozzá!

Michael Moore a Roger és én című remekműve 20. évfordulóján újabb mesterművet készített az amerikai kapitalista világról. A Kapitalizmus: Szeretem! című filmben a rendező a pályája során állandóan visszatérő gondolatot boncolgatja: hogyan hat a kapitalizmus az amerikaiak mindennapjaira? A kérdés nem is lehetne aktuálisabb a 2008-as világválság kirobbanása óta, hiszen a sokak által „amerikai álomként” ismert csoda ma már inkább „amerikai rémálom”. Vajon milyen árat kell még az USA-nak fizetnie a kapitalizmusimádata miatt? Családok mennek tönkre, az emberek sorra vesztik el állásukat, otthonukat, felélik megtakarításaikat. Moore elvezet minket az átlagemberek otthonába, kiknek az élete fenekestül felfordult, ugyanakkor elindul Washingtonba is, hogy megkeresse a felelősöket a kialakult helyzetért.

A többszörös díjnyertes Moore már több ízben bizonyította, hogy mindig tud valami megdöbbentőt mutatni ebben a műfajban. 20 évvel ezelőtt hatalmas érdeklődést váltott ki a Roger és én című filmje, melyben azt próbálta kinyomozni, miért záratja be a hatalmas profitot termelő General Motors egyik legrégibb gyárát Flintben, tízezreket küldve ezzel az utcára. A Kóla, puska, sültkrumpli című Oscar-díjas filmjében az USA és az agresszió kapcsolatát vizsgálja, 2004-ben pedig a Fahrenheit 9/11 című dokumentumfilmmel Bush-t vette célba.

Ha eddig csak a látvány, és a neves színészek miatt jártunk moziba, akkor itt az idő változtatni ezen szokásunkon és Irány a mozi!

TOP Garancia, amellyel a konkurencia sem tud mit kezdeni

2010.01.28. 23:30 | dkny | Szólj hozzá!

Kezdjük két példával:

Harminc percen belül kiszállítjuk, különben ingyen kapja!
(Domino’s Pizza)

Kis csomag kiszállítás másnapi kézbesítéssel, vagy ingyen szállítjuk!
(Federal Expressz)

Ha megnézzük a fenti két példát, akkor rá kell arra jönnünk, hogy amit nagyon sok helyen mondanak nekünk, hogy ilyen meg olyan garancia kell, hogy sikeres legyen az eladásunk, az azért nem így van. Ma már a pénzvisszafizetés nem működőképes teljes mértékben. Nem árulok el nagy titkot, de a Marketing EXPRESSZ program kapcsán egy újabb garanciát mi is bevezetünk hamarosan – ez teljes mértékben az előfizetőket fogja szolgálni! De erről most nem szeretnék többet írni.

Az új típusú garanciát helyettesíthetjük egy szóval, amely nem más, mint a felelősség!

Hogy ez miért fontos?

Mert egy ilyen garanciával bevállaljuk azt, hogy nem vagyunk tökéletesek, és nem szabad elfelejteni, hogy az emberek nem szeretik a tökéletes dolgokat -> lehet, hogy meglepő, de ez bizonyított tény. Egy ilyen garanciával a bizalmi zónánkba engedjük a vásárlót, amelynek az eredménye a még közvetlenebb kommunikáció kialakítása lehet.

Mit lát a vevő?

Azt, hogy van egy cég, aki szeretne engem tökéletesen kiszolgálni, de előfordulhat az, hogy porszem kerül a gépezetbe. Persze a mai hazai vállalkozások EGO szinten ott tartanak, hogy mindenben tökéletesnek, és sterilnek kell lennie, mert az emberek mindenben a tökéleteset keresik.

2in1 és győzelem a konkurenciával szemben!

Ha elhisszük (és esetleg tudjuk), hogy az embereknek mire van szükségük, és bevállaljuk ezt a garanciát, akkor ezt kommunikálnunk is kell.

Ennél hatásosabb fegyver nincs a konkurencia ellen, mint ezt a felelősséget tartalmazó garanciát, egy direkt marketing kampányban kommunikálni. Egy személyes garancia, személyesen a vevőknek!

Szöllősi Gábor

HAIBO várja Magyarországot!

2010.01.17. 20:30 | dkny | Szólj hozzá!

Egy új év kezdete egyben azt is jelenti, hogy a tavaszi kiállítások, és vásárok szervezése is megkezdődik. Ha úgy döntöttünk, hogy idén részt veszünk egy ilyen vásáron, kiállításon, expo-n, akkor használjuk a következő ellenőrző listát:

Kötelező kellékek:

- megfelelő mennyiségű tájékozató
- reklámajándékok (ezeket ne adjuk ingyen, hanem kérjünk egy elérhetőséget cserébe, így épülhet a céges adatbázis. Na jó, a cukorka lehet ingyen!)
- tollak a munkatársaknak (ezek ne reklámtollak legyenek)
- jegyzetlapok (ezek sem a szomszéd kiállító ingyen "ajándékai" legyenek)
- notebook (ma már ez sem árt, mert így minden információt egy gépen tudunk elhelyezni)
- egy kis csemege, üdítő (nem csak a munkatársaknak, hanem a komoly érdeklődőknek, és az üzleti partnereknek)
- Internet kapcsolat a kiállításon, hogy a munka ne álljon le addig sem, amíg nem vagyunk az irodában
- egy fényképező (egy galériában elhelyezhetők a képek a cég weboldalán)
- egy kis motivációs csomag a dolgozóknak: Az emberek sokkal könnyebben veszik a hétvégi plusz munkát, ha kapnak egy kis meglepetést cserébe. Azt ugye tudjuk, hogy a kiállítások általában csütörtökön, vagy pénteken kezdődnek és vasárnap estig tartanak. Személy szerint a legjobb módszernek azt tartom, ha a hétfőt kiadjuk pihenőnapnak.

FONTOS: Egy kiállítás, vagy vásár nem a bolt, így itt a megjelenésre kifejezetten figyelni kell. Ezt tudják az idei Világkiállítás szervezői is. Ha van egy kis ideje, akkor nézze meg ezt a 4 perces filmet. Megj.: A Shanghai World Expo-n Magyarország is képviselteti magát!

 

A munkatársakat a rendezvény előtt nem árt arról tájékoztatni, hogy a bolti/irodai öltözékekhez képest itt egy kicsit jobban ki kell öltözni.

Sikeres ügyfélszerzést!

www.nemvagyokluzer.hu

2010.01.12. 22:51 | dkny | Szólj hozzá!

Lassan kijelenthetjük, hogy igen kevés olyan felnőtt van ebben az országban, akit még nem próbáltak volna meg különböző MLM rendszerekbe beszervezni. Íme egy humoros összefoglaló, sok sok ismerős mondattal. 

Az alábbi filmben a Tour de Lúzer elnevezésű őszi egyetemi-főiskolai roadshow Human Design Center-ében (HDC) bemutatott, levakarhatatlanul megnyerő modorú, kínosan elegáns és önmagát befutott üzletembernek álmodó ügynök-palántát ismerheted meg. Kálmánt naiv egyetemistaként jól átverték még megnyerőbb modorú és még elegánsabb emberek. Annyira elhitte az anyagi gondoktól mentes egyetemi életet ígérő dumát, hogy több százezer forintot tudtak legombolni róla. Most ő próbál átverni embereket, hogy visszajöjjön valami a pénzéből.

A filmben Janklovics Péter, a 2009-es Sziget arca szerepel. 

 

 

 

· 1 trackback

II. Köret Nélkül - Reklám és Marketing Konferencia

2010.01.08. 12:27 | dkny | Szólj hozzá!

A Program Mix Kft. szervezésében  január 28-án megrendezésre kerül a II. Köret Nélkül. Szeged legnagyobb reklám és marketing eseménye ezúttal még hosszabb előadásokkal, még lényegesebb témákkal, 2010 kulcskérdéseivel, példákkal, mintákkal stratégiákkal várja az érdeklődőket.

A részletes programot ide kattintva tekintheti meg!

A konferencia egyik előadója Sas István lesz, akinek egyik klasszikus alkotását ide kattintva nézheti meg:

 

Low Cost névstratégia a hazai kkv szektorban?

2010.01.06. 21:42 | dkny | Szólj hozzá!

Amióta a piacra léptek, azóta beszélnek az üzleti életben a "fapados árazásról", amelyet először sok cégvezető cikinek tartott, most viszont egyre többen kezdik belátni, hogy az egy sikerrel alkalmazható üzletpolitika. Sok esetben jobban is, mint a légitársaságoknál, mert egy kisvállalkozás működése egyszerűen kevesebbe kerül. A kkv szektor résztvevői, ha nem szeretnének újabb alkalmazottaktól megválni, újabb üzleteket bezárni, vagy esetlegesen csődöt jelenteni, akkor egy idő után rákényszerülnek a fapados költségmegtakarításokra. Nézzük az első és egyben leghatásosabb fapados "cselt"!

A név, ami elad!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha megnézzük a legtöbb fapados légitársaság gépét, akkor látni fogjuk, hogy az egyben egy reklámhordozó is, mivel nem csak a név, hanem rögtön a weboldal címe is szerepel ott. Elég ha megnézzük az egyetlen magyar fapados légitársaság egyik Airbus gépét, amelyen nem az szerepel, hogy WizzAir, hanem az, hogy WizzAir.com. Nem vagyok hülye, tudom, hogy sem a szegedi Széchelyi téren, sem a "2023"-ban átadásra kerülő Margit hídon nem megy át egy AirbusA320-as, de a repülőgépeket valami oknál fogva igen nagy érdeklődés övezi. Hogy tovább reklámozzam Váradi József "hungary" fapadosát (jutalék nélkül), a google képkeresője "csak" 74.100 találatot adott ki a wizzair szóra. Ezek után lehet vitatkozni, hogy minek van értelme!

Miért jó ha a weboldal címe van a gép oldalán?

Mert ezzel a festéssel a saját weboldukra tudják csalni az embereket. Nyílt titok, hogy ezek a légitársaságok nem szeretnek jutalákot fizetni, és igazából ezen üzletpolitikának köszönhetően nem is kell, mert a jegyek közel 90%-át a saját weboldalukon értékesítik! Ezek után érdekli, hogy a wizzair szóra hány találatot adott ki a google?

Inkább nézze meg maga >>> GOOGLE

Ezzel szemben mit látunk a céges autókon?

Egy logót, jobb esetben. De, miért ne lehetne ott a weboldal címe? Mennyivel kerül ez többe? Vagy üzenjen a konkurenciának, úgy ahogyan azt a RyanAir tette!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nézze meg a gépet és az üzenetet nagyban: Kattintson ide!

A kkv szektorban is alkalmazható fapados stratégiákról (teljesen kiszervezett működés, zöld iroda, kiegészítő fizetős szolgáltatások, árstratégia amelyről mindenki beszél, x ügyfélszolgálat stb.) is olvashat a legújabb Marketing EXPRESSZ CD-n. Ha még nem előfizető, akkor kattintson ide!

E-mail automatizálás a XXI. században!

2010.01.02. 13:57 | dkny | 1 komment

Napokban publikált az amerikai Small Business Szövetség (itthon ez KKV lenne), egy olyan anyagot, amelyben összegyűjtötték azoknak a szoftvereknek a listáját, amelyeknek ma már szinte kötelezően ott kell lenniük egy kisvállalkozás életében. Az első helyen egy amerikai fejlesztésű szoftver az Eudora állt. Ez az itthoni piacon nem beszerezhető, de van egy olyan program, amelyet nagyon sok hazai vállalkozás már használ. A hazai szoftver sikerét bizonyítja az is, hogy már a 3. fejlesztéssel készültek el 2009-ben. Ezáltal a program egyre több mindent tud, és könnyíti meg a tulajdonosa munkáját. Hogy mit is tud ez a program, azt megnézheti, az alábbi videó segítségével.

A szoftvert most 30 napig teljesen ingyenesen kipróbálhatja, csak kattintson a videó alatti szöveges linkre! >>>



Webgalamb Email Marketing és Hírlevél Szoftver

FEM3 néven indítja új csatornáját a ProSiebenSat.1

2009.12.16. 10:31 | dkny | Szólj hozzá!

TV3 helyett FEM3 néven indítja új tévécsatornáját hazánkban a ProSiebenSat.1 angliai leányvállalata. Az új csatornát a szolgáltató egy itthon még nem ismert, de a cégcsoporton belül már sikeres brandre, a FEM-re kívánja alapozni.

TV3 helyett FEM3 néven indul el Magyarország új, szórakoztató női csatornája, melyet a ProSiebenSat.1 angliai leányvállalata, az SBS Broadcasting Networks Ltd. sugároz 2010. január 1-jétől. A londoni székhelyű műsorszolgáltatóhoz az elmúlt napokban több jogi észrevétel is érkezett a tervezett névhasználattal kapcsolatban, az SBS ezért úgy döntött, hogy a későbbi jogi vitákat elkerülendő, a TV3 helyett a cégcsoporton belül – Norvégiában – már ismert és sikeres FEM brand segítségével utal a célzottan nőknek szóló televíziós műsortartalomra.

A FEM3-ról

A hazánkban 2010. január 1-jétől induló FEM3 nevű nőknek szóló új szórakoztató csatorna műsoraival elsősorban a 25-34 év közötti nők, tágabb értelemben a 18-49-es női korosztály igényeit szeretné kiszolgálni. Műsorstruktúrája nőknek szóló prémium sorozatokra, filmekre, az angolszász televíziózásból ismert reality műsorokra és dokumentumfilmekre épül, 2010 tavaszától pedig a csatorna saját gyártású szórakoztató magazinműsorral is jelentkezik majd. Az új női csatorna 2010 elejétől közel egymillió háztartásban lesz fogható.

4 hetes International Herald Tribune előfizetés ingyen!

2009.12.12. 18:42 | dkny | Szólj hozzá!

A lap egyik új előfizetési akciójában a magyar, cseh és lengyel piacot célozza meg azzal, hogy 4 hetéig bárki ingyenesen megrendelheti a lapot. Próbálja ki Ön is, és ne csak a pesszimista magyar gazdasági lapokat olvassa. Az ingyenes próbaszámok megrendeléséhez kattintson ide.

Feldúlta a netezőket a Vodafone marketingesének kirúgása

2009.12.10. 15:55 | dkny | Szólj hozzá!

A Vodafone elbocsátotta azt az online marketingesét, aki a múlt pénteki T-Mobile üzemzavar alatt idején csipkelődő üzenetet küldött a rivális cég twitteres üzenetére. A kirúgás híre visszatetszést keltett a magyar internetes közösségekben. Blogszemle. 

A Webisztán blog szerzője megkereste az ügy főszereplőjét, Müller Tamást, aki elmondta: akciójával a T-Mobile leállására szeretett volna gyorsan reagálni, amikor a rivális hivatalos tájékoztatást ígérő twitter bejegyzésére válaszolt egy "csipkelődőset". A cég azonban Müller elmondása szerint úgy ítélte meg, hogy az adott helyzetben nem voltak etikusak e lépések, és mivel ezeket nem egyeztette házon belül, így elbocsátották az állásából.

Müller úgy véli, a hazai cégeknek érdemes komolyan venni online marketingben vagy kommunikációban az olyan szolgáltatásokat, mint például a Twitter, az iWiW vagy a Facebook közösségi oldalak, mert az internetezők egy jó részének az adott szolgáltatások szinte második otthonukként szolgálnak. Fontos továbbá figyelembe venni szerinte azt is, hogy ezek a szolgáltatások olyan mozgalmakat, véleményformáló közösségeket és trendeket hozhatnak létre, amivel áttételesen egy jóval nagyobb és szélesebb körű közönséget is el lehet érni.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hírt adott az ügyről az Onlinemarketing blog is. Szerzője, Berényi Konrád úgy véli, "van abban valami félelmetes, hogy a közösségi kommunikáció hazai erejét egy oltári nagy hiba mutatta meg". Bejegyzésében rámutat: olyan mértékben felháborodott a Twitter közönsége, olyan mennyiségű cikk jelent meg több portálon és került címlapra, amit "PR értékben nagyon sok hónap Forma-1 szponzoráció tud csak ellensúlyozni".

YouTube sztárok 1. rész

2009.11.28. 23:53 | dkny | Szólj hozzá!

Több ezer, sőt százezer kattintás és letöltés már komolynak számít reklám szempontból. Sok vállalat (főleg a multik) már külön a youtube-ra is készítenek egy reklámfilmet, amely sok esetben ütősebb, mint amit a tévében láthatunk. Íme néhány csúcstartó:

Nézzük az EVIAN győztes babáit:

 

Egy kis autóreklám:

 

 

És, még egy kis EVIAN:

 

Malév válasz a konkurensek áraira

2009.11.28. 11:46 | dkny | Szólj hozzá!

A hazai légitársaságoknak adatik meg az a lehetőség, hogy az üzletpolitikájukból kifolyólag játszhatnak az árakkal. A Malév egy nagy kampányban jelentette be az ősszel, hogy fix áron 26.600,-Forintért árulja a jegyeket több európai nagyvárosba. Akinek nem előre meghatározott időpontban kell/kellett utaznia, az jól járhatott az olcsó jegyekkel. Olcsó! Mihez képest? Ha a brit nemzeti légitársasággal szeretnénk utazni Londonig, vagy a franciával Párizsig, azt minimum ennek az árnak a kétszereséért tehetjük meg bármikor. Természetesen nem első osztályon.

A Malév őszi kampányának DIVAT akcióit ide kattintva tekintheti meg!

A Melév jól beárazta magát. Hagyott is jó nagy kifutási időt - foggyanak csak a januári, februári jegyek. Ekkor jött az egykori Malév vezér Váradi József és csapata a WizzAIR-es ajánlatukkal. Ha most megnézzük a WizzAIR oldalát, akkor januárban, februárban csak olyan árakat találunk, amely megfejelte a Malév "olcsó" ajánlatát. Ekkor jött az Easyjet, aki szintén novemberben leárazta a tavaszi jegyeit. Az Easy akciójának már vége, mégis van 6ezerért jegy több európiai városba.

Sajnos a magyar piac "még" nem elég nagy ahhoz, hogy ekkora árkülönbséggel napi 4-5 járatot meglehessen tölteni utasokkal. A fapados üzletpolitika egyik eleme, hogy a későn jegyet vásárlók magasabb árából pótolják ki az akciós repülőjegyek árát, ami nem ritkán csak 1-2ezer Forint. Így jártak pórul azok a fapados utasok akik Velencébe szerettek volna utazni, de a járatukat bejelentés nélkül törölték. Nem kelt el elég számú drága jegy.

Ezen akciókat nem nézhette tétlenül a Malév, aki szintén napi 2 járatot küld több európai városba is. Ha oda-vissza nézzük, akkor ez napi 500-600 utast jelent. 26.600,-Forintos jegyárral számolva ez 13.000.000,-Forintot jelent (500 utas esetén). Ekkor jött az Európa szerte nagy sikernek örvendő ármegosztó üzletpolitika. Ez a legegyszerűbb árképzés: Oszd szét az árat és kommunikáld a kisebb számot! Ez lett belőle:

 

 

 

 

 

 

Így az embereknek máris barátságosabb az ár.

Sikeres árképzést!

Bezöldül a McDonald's

2009.11.23. 13:59 | dkny | Szólj hozzá!

Zöldre váltja az eddigi vörös logóját a McDonald's: a sárga M betű a jövőben zöld háttér előtt jelenik majd meg.

Amint azt a cég németországi részlegének vezetőhelyettese a Financial Times Deutschlandnak elmondta, a váltás a cég külső és belső átalakulását, valamint a környezet védelmének tiszteletben tartását hivatott tükrözni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A németországi McDonald's részleget a változtatás bevezetésében "úttörőnek" szánják.

A világ legnagyobb gyorsétterem lánca jobb eredményt ért el az idei harmadik negyedévben mint tavaly. A vállalat elsősorban Európában növelte eredményét, ahol 10 százalékos nyereség javulást ért el éves bázison 6 százalékos forgalom növekedés mellett.


 

 

 

 

 

 

 

A cég világviszonylatban 6 százalékkal 1,26 milliárd dollárra növelte negyedéves nyereségét, forgalma viszont 4 százalékkal 6,05 milliárd dollárra csökkent.

TOP 20 BUSINESS WEBSITES!

2009.11.16. 09:38 | dkny | Szólj hozzá!

Amerika a toplisták országa. A legsikertelenebb televíziós műsoroktól kezdve a 100 leggazdagabb üzletasszonyig mindenből toplistát készítenek, ezzel prezantálva a sikert, illetve a sikertelenséget. A vállalkozók, cégvezetők körében végzett felmérés és látogatottsági adatok alapján elkészült a TOP 20 Business Websites. Ajánlom, hogy nézze meg ezeket az oldalakat és rá fog jönni, hogy ezek már mentalitásukban is mások, mint a hazai üzleti portálok. Ha egy kicsit más szemszögből szeretne információkhoz jutni (magyarán nem csak az örök pesszimista magyar mádiából), akkor iratkozzon fel egy-két hírlevélre. Akkor a lista:

1. Yahoo! Finance.com

 

 

 

 

2. CNN Money.com

 

 

 

 

3. Wall Street Journal.com
 

 

 

 

 

4. Forbes.com
 

 

 

 

 

5. Business.com

 

 

 

 

6. Bloomberg.com

 

 

 

 

7. BusinessWeek.com

 

 

 

 

8. FT.com

 

 

 

 

9. BizJournals.com

 

 

 

 

10. MSN Money

 

 

 

 

11. Fool.com

 

 

 

 

12. CNBC.com

 

 

 

 

13. BankRate.com

 

 

 

 

14. TheStreet.com

 

 

 

 

15. MarketWatch.com

 

 

 

 

16. AllBusiness.com

 

 

 

 

17. Hoovers.com

 

 

 

 

18. SeekingAlpha.com

 

 

 

 

19. Entrepreneur.com

 

 

 

 

20. Google Finance.com
 

 

 

 

 

X-FACTOR, MEGASZTÁR, CSILLAG SZÜLETIK

2009.11.10. 21:03 | dkny | Szólj hozzá!

A hazai televíziók őszi műsorkínálatának egyik húzóműsora lesz a 3. elődöntőjéhez érkező Csillag Születik. A 45. heti nézettségi adatok alapján majd 500.000 fővel nézték többen a tehetségkutatót, mint a Barátok Közt című szappanoperát. A kereskedelmi szempontból fontos 18-49 éves korosztály is a jövő csillagjait választotta, viszont ők már nem a Berényi család életére voltak kíváncsiak, hanem a Batman Kezdődiket választották. A Csillag Születik az elmúlt héten sok esetben nem tűnt a legprofibbnak, de hát ez az élő adás varázsa.

Nemzetközi viszonylatban a magyar verseny nem tartozik a legkomlexebb műsorok közé. Ha megnézzük a nyugati műsorokat, akkor ott tényleg egy egész ország szurkol a jelölteknek. Mindez csak a marketing és kommunikációs csapat kreativitásán múlik. Na, meg a pénzen, amelyből nem kevés lesz a gyártó televíziós csatornának, mire eljut a műsor a végső döntőig. Vegyük csak alapul az új média üzletágat, amely az SMS szavazást koordinálja. Sajnos itthon az is jellemző, hogy a televíziós csatornák csak a műsor ideje alatt ragaszkodnak az újonan megcsinált sztárokhoz, azután pedig kiengedik őket a nagyvilágba. Sok esetben ez az elválás a teljes eltünést jelenti a nyilvánosság előtt. Ez még a szerencsésebb eset, mert komoly lelki törést is okozhat ez a résztvevőknek. A havi 1.000.000,-Forintos "fizetést" könnyű felélni, főleg ha az ember ezt fiatalon kapja meg. Egy év alatt kellene ezeknek az embereknek egy olyan kapcsolati tőkét felépíteni, amelyből azután tudnak építkezni. Mert az egy éves mega "fizetés" az nem szól egy életre. Aki nem csak tehetséges, hanem egyén, az igenis talpon tud maradni. Ha más nem, akkor a média segít nekik. Sajnos a jó hang már nem elég. Az a beugró ebbe a világba. A magyar piac túl kicsi ahhoz, hogy ennyi fiatalt eltartson, főleg ha a lemezeladási adatokat nézzük. Be kell látnunk, hogy nem tud az ország ennyi "sztárt" eltartani. Néha nem árt benézni a színfalak mögé, hogy a szombatonként a tévében látott csillogást, milyen szürkeség váltja fel a hétköznapokban. A külföldi műsorok egyik nagy előnye, hogy bizonyos sztárok testközelben vannak. Gondoljunk csak az X-Factor mostani évadjára, ahol az egyik fiatal énekest Robbie Williams készítette fel. Vannak sztárok itthon is, csak ők nagyobb pénzért dolgoznak.

Az utolsó Megasztár producerének egyik legjobb döntése Friderikusz Sándor szerződtetése volt. Ő volt az az ember, aki olyan dolgokat is megtett, amelyet előtte még senki egyik Megasztárban sem. Az utolós pillanatban felajánlott egy ugyanolyan autót a 2. helyezettnek, mint amilyennek a győztes lesz a gazdája. (kattintson 8 perc 30 másodperchez)

 

Ha nincs húzó ember a zsüriben, akkor a produkciót kell kommunikációs szempontból nagyon összetenni. Egy televíziós csatorna rendelkezik olyan műsidővel, amelyen szinte mindegy, hogy mi megy, mert versenyt nem tud nyerni vele, és pénzt is alig hoz. Hiányoznak a "nyomonkövetős" napi beszámolók, riportok, a bulvár és tini magazinok áltak megszervezett "sztár" találkák, vacsorák. Itthon nincs olyan lemez, amelyen már az elődöntők dalai hallhatóak lennének. Eddig egyik hazai televíziós tehetségkutató sem volt megtámogatva egyetlen országos kereskedelmi rádióval sem (most ez nem is lett volna jó döntés, mert ki tudja, hogy meddig szólnak a mostani rádiók).

Nyugaton a fiatalokat minden nap beszervezik a műsorokba, és a rádiók már az ő dalaikat adja. Élőben válaszolnak a rajongók kérdéseire. PR vonalon elindulva ének és tánc iskolákba járnak, hogy biztassák a fiatalokat, alapítványok, segélyszervezetek mellé állnak, és pénzt gyűjtenek. Filmbemutatókon vesznek részt, ahová a "marketing" gépezet odacsábít több ezer embert. Itt jegyezném meg, hogy Magyarországon még mindig nincs olyan filmforgalmazó, amely felvállalná a hazai premierek megszervezését. Ennek egy következő eleme lenne egy olyan televíziós műsor, ahol a meghívott sztárok feltudnának lépni. Világsztárokat akkor láttunk utoljára magyar televíziós műrorokban, amikor még az ideutaztatásuk több millióba került. Most, amikor hetente koncertezik Budapesten egy világsztár, nincs egyetlen egy olyan műsor sem, amely alkalmas lenne egy világsztár fogadására. Most vissza a tehetségkutatókhoz.

A világ kinyitása sok embernek tényleg a reményt jelenti egy jobb és sok esetben szebb életre. Gondoljunk csak a tavasszal a semmiből előbukkant Susan Boyle-ra. Halgassa meg a dalát itt >>>

 
Reméljük, hogy egyszer kis hazánk egyik tehetsége is eljut a határon túlra, de addig is nézze meg az angol fiatalokat, akikből tényleg lehet világsztár. Szombaton meg nézzük meg a hazai kedvencünket az RTL Klub műsorán és szavazzunk rá! Ennyit megtehetünk!

 

 

400.000£ és epilepsziás tüneteket válthat ki a Londoni Olimpia reklámfilmje

2009.11.06. 12:40 | dkny | Szólj hozzá!

Ingrid Burns, az angol Epilepszia szövetség vezetője arra hívta fel a figyelmet, hogy a 2012-es Londoni Olimpia reklámfilmje, és villogó logója a tv, illetve Internetes reklámokban a fényérzékeny személyek számára veszélyes lehet, mi több epilesziás rohamot válthat ki. A témára a sajtó azonnal ráharapott, de a szövetség eddig nem adta meg magát, a logó és a film marad.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most még. A mostani döntésnek az oka, hogy már csak kicsivel több mint másfél év van a nyitónapig, és az Olimpiai játékok köré szervezett üzleti gépezet már beindult. Gyártják a logóval ellátott ajándéktárgyakat, sőt már bizonyos vállalkozások ennek a logónak a használatáért fizettek jogdíjat is.

Meg kell hagyni, hogy nem nagy szám ez a munka. Sokan azt sejtik a háttérben, hogy a brit sportszövetség egyik almazottjának fia kapta a megbizatást, mondván egy induló vállalkozásnak elég jó ajánlólevél lesz egy Olimpia arculatának a megtervezése.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csak a logó megtervezése átszámolva, közel 116.000.000,-Forintba került! Íme a bírált reklámfilm:

 

2010-ben a világ közepe itt lesz...

2009.11.05. 22:24 | dkny | Szólj hozzá!

Hamarosan exkluzív információkat olvashatnak arról a világkiállításról, amelyen Magyarország is részt vesz, és amely új utat nyit az üzleti világ felé. Kezdésként nézze meg azt a központi reklámot, amelyet több mint 150 országban vetítenek folyamatosan. Hamarosan mindent megtudhat a 2010-es világkiállításról. Íme a reklámfilm:

 

Better City, Better Life - „Jobb város, jobb élet”

Christmas Carol, Jim Carrey és 2 perc reklám!

2009.11.03. 13:07 | dkny | Szólj hozzá!

Hamarosan a Disney jóvoltából újra megnézhetjük a Karácsonyi Ének (eredeti cím: Christmas Carol) című klasszikus történetét a filmvásznon. Sajnos a magyar kommunikációs ipar nem alkalmas arra, hogy egy hazai filmet megtámogasson. Mi még az adsz 30 perc reklámidőt, 5 milliót és kitesszük a logódat a plakát aljára - témánál tartunk. Nyugaton ez már rég nem trend. Hány olyan nagy mozifilm plakátot látott már itthon, amelynek az alja zsúfolásig volt támogatók logóvával? Egyet sem! A Kodak is csak azért tűnik fel néha, mert ingyen adja a kópiák nyersanyagát! Mert nem hatékony! Felesleges helypazarlás! Na jó az esti bulvár magazinban még tudósítanak a hazi film premierről, hátha lesz ott valami kis botrány. A Karácsonyi Ének költségvetését eleve úgy határozták meg, hogy több millió dollárt kötelezően marketingre kell költeni. Ez már az a pénz, amiért Jim Carrey is kapható sok hülyeségre. Az információkkal ellentétben Ö egy nyugodt, és unalmas embernek tartja magát. Íme egy részlet az Ellen Show-ból (ingyen reklám egy show-ban):

Hát tudni kell eladni! Egyre jobban azt látom a magyar piacot figyelve, hogy nem tudunk. Most lehet, hogy sok ember megbántok, de a NYITVA felirat az ajtón még nem jelent marketinget. Erről most ennyit! És, most a filmről!

Charles Dickens Karácsonyi ének című regénye izgalmas és érzelmes olvasmány immár 166 éve kicsik és nagyok számára egyaránt. 2009-ben az Oscar-díjas Robert Zemeckis (Forrest Gump) újraálmodta Dickens látomását, így Ebenezer Scrooge története idén forradalmi 3D-s animációs változatban kerül a mozik vásznaira. Scrooge (Jim Carrey – Az igenember -> A magyar szinkron miatt ennek nem lesz nagy jelentősége) magának való, kapzsi és mogorva öregember. A mostani karácsonyi ünnepeket is ugyanúgy tölti, ahogyan eddig: folyamatosan leteremti hűséges ügyintézőjét (Gary Oldman – Harry Potter és a Főnix Rendje) és lelkes unokaöccsét (Colin Firth – Bridget Jones naplója). Karácsony napján azonban meglátogatja három szellem (az Elmúlt, a Mostani és az Eljövendő Karácsonyok szellemei), akik magukkal viszik Scrooge-ot egy fantasztikus és tanulságos időutazásra. A jelenések megmutatják neki az igazságot, melynek hatására a kapzsi milliomos is kénytelen beismerni: ki kell nyitnia szívét, hogy jóvátegye az elmúlt évek gonoszságait, amíg még nem késő…

A gumiarcú Jim Carrey hét különböző szerepet vállalt magára Robert Zemeckis filmjében, hiszen Scrooge mellett ő alakítja többek között a három látogató szellemet is. Mellette Gary Oldman, Colin Firth, Bob Hoskins, Robin Wright Penn és Cary Elwes gondoskodnak arról, hogy a 3D-s Karácsonyi ének a 2009-es év végének egyik leglátványosabb és legvarázslatosabb kalandja legyen.

Íme a film eredeti előzetese (HD-ben, mert úgy az Igazi, és Jim Carrey hangjával!):

 

Ha teheti ne csak dologzzon, hanem pihenjen is, és nézze meg a Karácsonyi Éneket a családjával. Kattintson ide a magyar előzetes megtekintéséhez!

Canary Wharf - London új üzleti központja (vágott verzió)

2009.11.02. 17:25 | dkny | Szólj hozzá!

Az egykori londoni dokk negyedre épült Canary Wharf Európa, és a világ egyik legbefolyásosabb üzleti központja lett. A ma már naponta közel 100.000 embernek munkát adó központnak van külön vasúti összeköttetése a belvárossal, rádiója, 3 napilapja (ebből 2 üzleti), és több havi magazinja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A legnagyobb bankok itt építették fel központjukat, amelyek teljes körű kiszolgálást nyújtanak az alkalmazottaiknak. A stresszes üzleti életet megfelelően kompenzálja az általában 2 órás ebédszünet, amely elég időt ad arra is, hogy a 3 (Jubilee, Heron Quajs, West India) legnagyobb luxus bevásárlóközpont egyikében kipihenjék magukat, írja a Kultur Press Hírügynökség.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Canary Wharf a turisták számára is érdekes lehet, hiszen itt lehetőség van a speciális gyalogos hidakon bejárni az egykori "sötét mólókat", csak most 30-50 emeletes kivilágított üvegpaloták között tehetnek egy kis sétát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A belváros irányából a legegyszerűbben a DLR (Docklands Light Railway) 10 percenként induló járataival közelíthető meg, amely nem a föld alatt megy, hanem 2 emelet magasan, így a felhőkarcolók között egy pillanatra betekintést nyerhetünk az ott dolgozók munkájába is. Aki a híres nevezetességek után a Westmister, London Eye, vagy a Big Ben irányából szeretne kijutni ide, az a néhány éve átadott Jubilee Line vonalon metróval is eljuthat a dokkokra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Caray Wharf Station után, csak egy megálló az O2 Aréna, ahol heti rendszerességgel tartanak giga koncerteket 60-100 ezer ember előtt.

Itt minden üzletben valamelyik hírcsatorna megy, az utcákon neon futófények segítségével olvashatjuk a napi tőzsdei árfolyamokat (most a legjobban a Loreal áll - 2009.10.28.-i adat), valamint a valutaárfolyamokat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mivel itt minden az üzletről szól, így ennek megfelelően lett az egész infrastruktúra is kialakítva. Mivel a dokkok nem voltak elég szélesek, így nem épültek utak. A tömegközlekedéssel való ide jutás szinte problémamentes, de az autóval való kijutás szinte lehetetlen. Ezen információk ismeretében már nem annyira furcsa, hogy a DLR-n kosztümös hölgyek, és öltönyös üzletemberek mini notebokkal az ölükben, és 2 érintőképernyős mobiltelefonnal a kezükben ülik végig az utat.

A teljes anyag és a KKV London Projekt részletei a ME CD-n lesz olvsható.

szöveg: Szöllősi Gábor
foto: SPZ