Marketing I Business I Kult & LIFE

IRATKOZZON FEL A PRIVÁT BLOG ÉRTESÍTŐRE!

Név:*
Email:*
A szerkesztőnek a sajto(kukac)mediacenter.hu címre írhat!

Webgalamb E-Mail Marketing és Hírlevél Szoftver

Friss topikok

400.000£ és epilepsziás tüneteket válthat ki a Londoni Olimpia reklámfilmje

2009.11.06. 12:40 | dkny | Szólj hozzá!

Ingrid Burns, az angol Epilepszia szövetség vezetője arra hívta fel a figyelmet, hogy a 2012-es Londoni Olimpia reklámfilmje, és villogó logója a tv, illetve Internetes reklámokban a fényérzékeny személyek számára veszélyes lehet, mi több epilesziás rohamot válthat ki. A témára a sajtó azonnal ráharapott, de a szövetség eddig nem adta meg magát, a logó és a film marad.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most még. A mostani döntésnek az oka, hogy már csak kicsivel több mint másfél év van a nyitónapig, és az Olimpiai játékok köré szervezett üzleti gépezet már beindult. Gyártják a logóval ellátott ajándéktárgyakat, sőt már bizonyos vállalkozások ennek a logónak a használatáért fizettek jogdíjat is.

Meg kell hagyni, hogy nem nagy szám ez a munka. Sokan azt sejtik a háttérben, hogy a brit sportszövetség egyik almazottjának fia kapta a megbizatást, mondván egy induló vállalkozásnak elég jó ajánlólevél lesz egy Olimpia arculatának a megtervezése.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csak a logó megtervezése átszámolva, közel 116.000.000,-Forintba került! Íme a bírált reklámfilm:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://businesslife.blog.hu/api/trackback/id/tr111504614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása