Ingrid Burns, az angol Epilepszia szövetség vezetője arra hívta fel a figyelmet, hogy a 2012-es Londoni Olimpia reklámfilmje, és villogó logója a tv, illetve Internetes reklámokban a fényérzékeny személyek számára veszélyes lehet, mi több epilesziás rohamot válthat ki. A témára a sajtó azonnal ráharapott, de a szövetség eddig nem adta meg magát, a logó és a film marad.
Most még. A mostani döntésnek az oka, hogy már csak kicsivel több mint másfél év van a nyitónapig, és az Olimpiai játékok köré szervezett üzleti gépezet már beindult. Gyártják a logóval ellátott ajándéktárgyakat, sőt már bizonyos vállalkozások ennek a logónak a használatáért fizettek jogdíjat is.
Meg kell hagyni, hogy nem nagy szám ez a munka. Sokan azt sejtik a háttérben, hogy a brit sportszövetség egyik almazottjának fia kapta a megbizatást, mondván egy induló vállalkozásnak elég jó ajánlólevél lesz egy Olimpia arculatának a megtervezése.
Csak a logó megtervezése átszámolva, közel 116.000.000,-Forintba került! Íme a bírált reklámfilm: